Re: Poland Prepares for War
Since Russia invaded Ukraine, Poland has been making sure its armed forces are ready for action. Ordinary Polish citizens are also preparing for any eventuality: Fear of a possible Russian invasion has seen more and more Poles learning how to operate weapons in gun clubs and special army training courses.