Skrajnie prawicowi influencerzy31 min
Influencerzy wpływają na setki tysięcy osób. Również ci prezentujący poglądy skrajnie prawicowe. To właśnie odgrywają kluczową rolę w popularyzowaniu partii takich jak AfD, szczególnie wśród młodych wyborców. Jak działają i czym się kierują?