Re: Ratowanie życia w Strefie Gazy i Izraelu
Podczas gdy jedni zabijają, inni próbują ratować - tak izraelski ratownik medyczny opisuje sytuację w konflikcie na Bliskim Wschodzie. Ratownicy po obu stronach starają się pomóc rannym. W Strefie Gazy, gdzie szpitale są przepełnione lub zamknięte, jest to zadanie prawie niemożliwe.