Re: Dorastać na Zachodnim Brzegu Jordanu
Dla dzieci takich jak Yusef i Rayan z obozu dla uchodźców w Jenin, chodzenie do szkoły lub zabawa na ulicy to śmiertelne niebezpieczeństwo. W mieście na Zachodnim Brzegu Jordanu nasilają się naloty Izraelskich Sił Obronnych. Jenin jest uważany za bastion bojowników palestyńskich. Narastająca przemoc sprawia, że palestyńscy nieletni nie mają prawie żadnych perspektyw na przyszłość.