Re: Izraelscy zakładnicy
Siostra i żona Alona zostały zakładniczkami Hamasu 7 października 2023 r. Żonę udało się uwolnić, ale siostra nadal przetrzymywana jest w Gazie. Alon i bliscy innych zakładników walczą o to, by uwolnienie więźniów stało się najwyższym priorytetem.