Re: Are the Israeli Hostages Coming Back?
Alon's sister and wife were taken hostage on 7 October 2023 by Hamas. His wife has since been released, but his sister is still being held in Gaza. Along with other families, Alon is campaigning to make the release of hostages an absolute priority.