Japonia: radioaktywna woda z Fukushimy
Assal, Sudi i Roozbeh mieszkają w Los Angeles, w sercu największej irańskiej społeczności na emigracji. Są dziennikarzami, finansistami, marketingowcami, mają różne poglądy polityczne i historie rodzinne. Łączy ich jedno: urodzili się w Iranie, uciekli z niego ponad trzydzieści lat temu, a dziś starają się o nim nie zapomnieć. Dokument z lektorem.