Los Angeles: Capital of the Iranian Opposition25 min
Assal, Sudi and Roozbeh live in Los Angeles in the heart of the largest Iranian diaspora. Whether Democrat or Republican, they all have one thing in common: they were born in Iran and fled over thirty years ago. Today they are all critical of the Iranian government.