Re: Europe's Most Dangerous Horse Race
The Czech Republic's leading horse race, which began in 1874, is also one of the most dangerous steeplechases in the world with regular injuries for both horses and jockeys. ARTE Re: follows trainers Eva Petřiková and her husband Radim as they prepare their racehorse Sacamiro for the big day.