Rosja: dzieci Putina24 min
Jedno z ulubionych haseł Władimira Putina: Rosja broni tradycyjnych wartości przed zepsutym Zachodem! Obejmuje to również dążenie do wysokiego przyrostu naturalnego. Kreml przedstawia wielodzietną rodzinę jako akt patriotyzmu. Jednak rzeczywistość jest daleka od propagandy. Reportaż z lektorem.