Re: Włochy: Praca zamiast dragów
Salvatore mieszka i pracuje w San Patrignano od trzech lat. Trafił tu po próbie samobójczej, do której doprowadził go nałóg. Wraz z setkami innych osób próbuje zacząć życie na nowo w tym największym we Włoszech ośrodku dla osób z uzależnieniami. Pracują, uczęszczają na terapię i wspierają się nawzajem. Dla wielu jest to ostatnia szansa.