Re: Treating Drug Addicts in Italy
They make wine, bake bread or weave carpets: In San Patrignano, Italy's addicts are finding their way back to normal life. The largest rehabilitation centre in Europe relies on routine and daily work, and for addicts like Salvatore and Alice, it is their last chance to escape drug addiction.