W duchowej i fizycznej podróży towarzyszymy między innymi Polakowi, Arturowi - teraz noszącemu imię Hamsa - który wraz z rodziną chce przenieść się go Hiszpanii, oraz influenserce Palomie, która na swoim kanale pokazuje przejście hiszpańskich kobiet na islam.