Do czego służy wyobraźnia?27 min
Wyobraźnia to magiczna rzecz. Może nas przenieść gdzie tylko chcemy i urzeczywistnić najśmielsze scenariusze. Przydaje się także w zwykłym życiu – gdy pracujemy lub robimy zakupy. Ale na czym dokładnie polega funkcjonowanie wyobraźni? Zobaczcie sami. Wersja z lektorem.