Niezależne! - Nowe odcinki
Co dane naszych wyszukiwarek mówią o naszej wyobraźni seksualnej? A gdybyśmy się przyjrzeli seksualnym słowom kluczom, które wpisują ludzie w internecie? Co nam mówią o tabu i relacjach dominacji w naszej kulturze?