Niezależne! - Nowe odcinki
Od Anity Ekberg, przez Jayne Mansfield, aż po gwiazdy realityshow lat 2000, duże biusty i głębokie dekolty przez długi czas były uważane za ideał kobiecego piękna. Jednak dziesięć lat później pojawienie się celebrytek typu Kim Kardashian przetasowało karty standardów piękna. Pośladki zdetronizowały piersi.