Niezależne! - Nowe odcinki
Seks jest wszędzie – w muzyce, gastronomii i w reklamach dachówek. Czy sprawia to, że jesteśmy bardziej napaleni i napalone? Jak się okazuje – wprost przeciwnie. Są osoby, które w ogóle nie mają ochoty na seks.