Niezależne! - Nowe odcinki
W 2011 roku w Toronto narodził się pierwszy Marsz Szmat – protest przeciwko kulturze gwałtu, który rozprzestrzenił się na cały świat. Kobiety sprzeciwiały się przenoszeniu winy za gwałt ze sprawców na ofiary, “ponieważ były wyzywająco ubrane”. Dyskusja, która się wtedy zaczęła, trwa do dziś. Dlaczego nadal tak wiele osób chce mówić kobietom, jak mają się ubierać?