Niezależne! - Nowe odcinki
Konsensualny seks dotyczy także długoletnich par, w tym małżeństw. „Obowiązek małżeński” to utarte pojęcie, od którego trudno się uwolnić, choć taki zapis rzadko występuje w prawie. A więc czy wspólne życie zawsze musi oznaczać wspólny seks?