Liberated!
From Anita Ekberg to Jayne Mansfield to the reality TV stars of the 2000s, large breasts have long been considered an aesthetic ideal to aspire to. But since the beginning of the 2010s and the arrival voluptuous stars like Kim Kardashian the beauty standard has changed: buttocks have dethroned breasts.