Holandia jest europejskim liderem w eksporcie produktów rolnych. Ale jakim kosztem? Nawozy zawierają zbyt dużo azotu. Od kilku lat wymiar sprawiedliwości wprowadził więc bardziej rygorystyczne przepisy: rolnicy muszą ograniczyć emisję azotu, a wielu z nich, nie będąc w stanie tego zrobić, musiało zaprzestać działalności.