Dostępny do 6 marca 2026 00:00
Przyjeżdżają z USA, Japonii, a nawet z Peru, żeby spędzić wakacje w ogarniętej wojną Ukrainie. Lokalni organizatorzy tych dochodowych wycieczek twierdzą, że w ten sposób wspierają wysiłek wojenny. Jednak dla części Ukraińców turystyka wojenna jest zjawiskiem bulwersującym. Ich życie w bombardowanych miastach to nie egzotyczna atrakcja, którą można się chwalić w mediach społecznościowych.