Zelensky: A Decisive Year?
Some come from the US, others from Japan. These tourists have chosen to spend their holiday in Ukraine, a country at war. For tour operators in the country, this lucrative and booming business contributes to the war effort. But some Ukranians say it's macabre and akin to voyeurism. It's their lives that are being bombed and then posted on social media.