Ukraine: Wargame
Whilst Ukraine continues to fight on all fronts, Russia is gaining ground, in particular in the direction of the Soumy region, in the north of the country. In this small village, war is everywhere. How are residents following the new president of the United States of America and the advancement of Russian troops?