Moje życie po terapii odchudzającej31 min
Zastrzyk odchudzający stał się popularnym lekiem stosowanym w celu redukcji masy ciała. Wiele osób może dzięki niemu w krótkim czasie stracić bardzo dużo kilogramów. Jednak zastrzyk nie działa tak samo u wszystkich i dość często pojawiają się silne działania niepożądane. Co dzieje się wtedy, gdy osiągnie się swoją docelową wagę i odstawi zastrzyk? Reportaż z lektorem.