Aktywne życie z chorobą Parkinsona31 min
Choroba Parkinsona jest drugą najczęściej wystepującą chorobą neurodegeneracyjną po chorobie Alzheimera, w samych Niemczech choruje na nią ponad 400 tysięcy osób. Jest nieuleczalna, jednak jej rozwój można spowolnić zarówno środkami farmakologicznymi, jak i aktywnością fizyczną i rehabilitacją.