Jak Wołodia stał się Zełenskim (1/2)
Komik, rosyjskojęzyczny Ukrainiec, Żyd. Aktor, kabareciarz, mąż stanu, nieugięty przywódca kraju napadniętego przez sąsiada. Kim jest Wołodymyr Zełenski i jaką drogę przeszedł od blokowisk w Krzywym Rogu przez największe sceny Ukrainy i Rosji po urząd prezydenta Ukrainy?