Historia w obiektywie - Zaćmienie: magia w mrokuŁotwa: praca z perspektywy pokolenia Z
Kristiana ma 27 lat. Po dziesięciu latach pracy w IT zdecydowała się zacząć wszystko od nowa. Odnalazła swoją drogę i chce zostać lekarzem. Nie każdy młody Łotysz ma tyle szczęścia — 27 000 z nich ani nie pracuje, ani się nie kształci.