Criză de energie: mai puțin înseamnă mai bine?Letonia: munca văzută de Generația Z
Kristiana are 27 de ani. După ce a lucrat 10 ani în IT, a ales să o ia de la zero. Și-a găsit calea și vrea să devină medic. Dar nu e la fel pentru toți tinerii din Letonia. 27.000 dintre ei nu lucrează și nu urmează nicio formă de instruire.