Latvia: Work Seen by Gen Z
Kristiana is 27 years old. After working for ten years in IT, she decided to start over. She found her path and wants to become a doctor. But this isn’t the case for all young people in Latvia. Twenty-seven thousand of them are not working and are not in any form of training.