Wywiad na wyłączność z Sekretarzem Generalnym NATO Markiem Rutte, w którym analizuje szanse na pokój w Ukrainie, mówi o swoich relacjach z Donaldem Trumpem i europejskim zaangażowaniu w NATO, a także przedstawia strategie obrony przed obecnymi zagrożeniami ze strony Rosji.