Într-un interviu în exclusivitate la sediul NATO, secretarul general discută despre șansele unui acord de pace Rusia-Ucraina, garanțiile de securitate, implicarea Europei și NATO, precum și amenințările actuale, oferind o imagine clară a strategiilor pentru protejarea continentului.