Ukraina: walczyć czy uciekać?31 min
Wojna w Ukrainie trwa już trzeci rok, a presja na pobór do walki rośnie z każdym dniem. W całym kraju aktywnie poszukuje się mężczyzn nadających się do mobilizacji. Niektórzy ukrywają się, a inni uciekają za granicę.