Fight or Flight? - Mobilisation in Ukraine31 min
In Ukraine, the noose is tightening around conscientious objectors. Men who can fight are being hunted down to swell the military’s ranks. In a country tired after years of war, some are asking: Should we flee abroad or stay and fight?