Re: Bułgarscy robotnicy w Niemczech
Stolipinovo w Płowdiwie w Bułgarii jest jedną z najuboższych dzielnic w Europie. Wielu tutejszych mieszkańców przenosi się więc do Niemiec, do Zagłębia Ruhry. Mieszka tu już ponad 40 000 Bułgarów, często pracujących jako nielegalni lub tymczasowi robotnicy za niskie wynagrodzenie. Mało kto broni ich praw. Ale społeczność nie jest już gotowa zaakceptować tych warunków.