Re: Bulgarian Labour in Germany
Stolipinovo in Bulgaria is one of the poorest districts in Europe. As a result, many of its inhabitants leave to find work in Germany - particularly the Ruhr region, where more than 40,000 Bulgarians live. But with temporary work and low wages, the German dream is not always easy.