Re: A Second Life for Mistreated Animals
Patrick runs a refuge near Chartres in France for animals that nobody wants or are not allowed to keep: Monkeys that have been experimented on, abused horses or ex-circus animals, they all find a safe and loving home in his family-run refuge.