Re: World Forging Championships
In Stia, Italy, the world championships bring together the best young blacksmiths. Two apprentices from Hamburg are competing against 250 rivals from all over the world. Their aim: to win the title and keep the flame of their craft alive by perpetuating a know-how that goes back thousands of years.