Re: The Dinosaur Fossil Business
Driven by private collectors, the trade in dinosaur bones is booming. As dealers such as Christian Link hunt for new fossils to sell at auction, Switzerland is preparing to sell the triceratops Cera skeleton in New York. But natural history museums are struggling to compete with these wealthy buyers.