Re: Protheses for Ukraine
Thousands of Ukrainian soldiers have become amputees due to the war with Russia. The Berlin-based humanitarian organisation Life Bridge Ukraine specialises in prostheses and is training up staff to work in a future orthopaedic centre in Kyiv.