100 Years of Neues Bauen (2/3)
A century ago, modern architecture was born with idealistic architects wanting to build decent and affordable housing for all. This episode looks at the Frankfurt Kitchen, a design by Austrian architect Margarete Schütte-Lihotzky for social housing where everything is within easy reach.