Historia mieszkalnictwa (2/3)
Sto lat temu narodziła się architektura współczesna, która odmieniła całkowicie sposób, w jaki żyjemy i mieszkamy w miastach. Jednym z symboli tej zmiany jest kuchnia frankfurcka, która nawet po 100 latach zaskakuje swoją nowoczesnością i wygodą użycia.