Architektura dla ludzi
W austriackim Tyrolu, w Danii oraz w Liffré w Bretanii powstały szkoły, których nowatorska architektura odmieniła sposób edukacji. Duże przestrzenie wkomponowane w krajobraz, przeszklone sale, przestrzenie sprzyjające zarówno spotkaniom, jak i indywidualnej pracy oraz wyciszeniu – wszystko to sprawia, że do takich szkół z przyjemnością chodzą zarówno uczniowie, jak i nauczyciele.