Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Informować i być informowanym – to dwa prawa obywatelskie, które niestety nie są przestrzegane na całym świecie. Gdzie sytuacja jest najgorsza, a które kraje są przykładami do naśladowania? Łączymy siły z Reporterami bez Granic, by przeanalizować obecny stan wolności prasy na świecie.