Architektura dla ludzi
Zakłady karne, mimo izolacyjnego charakteru kary, mogą wzmacniać kondycję psychiczną osadzonych, wspierać ich samodzielność oraz przygotowywać do powrotu do życia w społeczeństwie. Umożliwia to dobrze zaprojektowana przestrzeń — jasna i przyjazna, a jednocześnie zapewniająca bezpieczeństwo funkcjonariuszom.