360° Świat bez granic
Od stuleci zostera – gatunek trawy morskiej – służy mieszkańcom duńskiej wyspy Læsø do pokrywania dachów ich domów. Henning Johansen odpowiada za utrzymanie i odnawianie wszystkich dachów na wyspie. Jest strażnikiem tego rzadkiego już rzemiosła i dziś przekazuje swoje umiejętności młodej mieszkance wyspy, która chce kontynuować tę tradycję.