Music Queer
Piosenka powstała po wielkich protestach przeciwko prawom osób LGBT we Francji, a jeszcze przed przyznaniem wszystkim kobietom prawa do medycznie wspomaganej prokreacji. W „Grandiose” Pomme daje głos queerowemu pragnieniu rodzicielstwa.