Music Queer
Pierwotnie utwór o rozstaniu i odrodzeniu, feministyczny hymn Glorii Gaynor zyskał nowe znaczenie i stał się ważnym symbolem społeczności gejowskiej, zwłaszcza w latach epidemii AIDS.