Canis familiaris (5/6) - Psijemne odkrycieCanis familiaris (4/6)
Pierwsze godziny panowania Sułtana są jednocześnie nudne i przerażające. Szczególnie źle znosi je Skieta, któremu cały czas się za coś dostaje. Postanawia odnaleźć Maksa, który przebywa na wygnaniu w lesie. Ale Max skupia się na swoim przetrwaniu, dumny z dziury, którą wykopał.