Ziarenko - "Loulou" (1/11)Canis familiaris (6/6)
Skieta i Rocky w końcu się godzą. Sultan jest zły i sfrustrowany, bo jego pozycja coraz bardziej słabnie. Konfrontacja między nim a Maksem wydaje się nieunikniona.